O spoločnosti
Spoločnosť FM GROUP vznikla v roku 2004 ako multilevelová marketingová spoločnosť. Je to medzinárodná značka známa v niekoľkých desiatkach krajín po celom svete. Jej expanzia na zahraničné trhy začala v roku 2007, spoločne so vznikom FM GROUP World. Dnes si produkty FM GROUP získavajú srdcia zákazníkov z takých krajín, ako je napríklad Taliansko, Grécko, Indonézia, Nigéria alebo Mongolsko. Spoločnosť vydáva katalógy vo viac ako 20-tich jazykoch. Po celom svete s FM GROUP spolupracuje cez 600 000 obchodných partnerov.
Vlajkovými produktmi FM GROUP sú prvotriedne parfumy a parfumované vody FM Federico Mahora, ktoré boli vytvorené v spolupráci so spoločnosťami Perfand a Drom Fragrances. Značka FM Federico Mahora zahŕňa i také výrobky, ako sú telové balzamy, sprchové gély, vody po holení, krémy, peny na holenie, parfumy na vlasy a iné parfumované produkty, ktoré sú komplexným doplnkom vôní ponúkaných v kolekciách parfumov a parfumovaných vôd a radách starostlivosti o pleť, ako je napr. SKIN LAB alebo SPA SENSES.
Značka FM GROUP MAKE UP predstavuje vysoko kvalitné make-up produkty, bohaté na minerálne prísady, výťažky z rastlín a rastlinné oleje, ktoré pleti poskytujú prirodzený vzhľad a dokonalú ochranu. Široká škála módnych farieb umožňuje vytvoriť krásny denný i večerný make-up. Sortiment zahŕňa kozmetiku pre rôzne typy pleti.
Logo FM GROUP FOR HOME je známkou vysoko kvalitných výrobkov, ktoré Vám pomôžu udržať Váš domov čistý a krásne voňavý. Sortiment domácej chémie je pravidelne rozširovaný o ďalšie výrobky, ktoré sú navrhnuté tak, aby Vám pomohli i v takých oblastiach, ako je starostlivosť a hygiena domácich zvierat alebo čistenie automobilu.
Aurile je značka produktov vytvorených preto, aby Vám urobili radosť. Vynikajúce kvalitné prírodné a ochutené kávy splnia očakávania i tých najnáročnejších milovníkov tohto čierneho nápoja. Inovatívne receptúry funkčných káv sú na poľskom i slovenskom trhu absolútnou novinkou. Ponuka je doplnená o vysoko kvalitné čaje, baristické príslušenstvo a elegantné porcelánové sady.
A teraz v skratke – čím vyhrávame?
1. kvalitou
2. cenou
3. spôsobom nákupu
4. rýchlosťou dodávky
5. motivačnými programami